datum en tijdstip 16-04-2024 om 10.00 uur

datum en tijdstip 18-04-2024 om 20:00 uur

Nieuwsbrief PKN Uitgeest-Akersloot 18 mei 2018

Pinksteren, oecumenische viering zondag 20 mei om 10 uur op het Scouting terrein aan de Roemersdijk in Akersloot
Voorgangers zijn ds. Evelien Plaisier en pastor Henk Hudepohl.

Muziek en een goed verhaal, lekker buiten in de zon…
Als het weer meewerkt, zijn dat op zondag 20 mei de ingrediënten van de feestelijke buiten-gewone viering van de Protestantse Gemeente Uitgeest-Akersloot samen met de RK parochie ‘Bron van levend water’ in Akersloot.

U vindt de volledige uitnodiging en de routebeschrijving op onze web site

Collecte informatie
Dze hele maand collecteren wij voor het Kinderfonds MAMAS
De mama's richten zich vooral op straat-en zwerfkinderen, aidsweesjes, kinderen met een handicap en straatprostitueetjes met hun baby’tjes.
De mama’s geven ze gezonde voeding, medische zorg, scholing etc.
Meer informatie vindt u op onze website.

Gespreksgroep rond de dertig
Eind april zijn we gestart met een gespreksgroep van mensen van midden twintig tot en met midden dertig. Onder het eten en daarna hebben we recht gedaan aan het woord ‘gespreksgroep’. Er kwamen goede gesprekken op gang.  We hebben vooral ook veel gelachen en alvast wat ideeën verzameld voor volgende keren.
Die zijn gepland op woensdag 23 mei en woensdag 20 juni, Beide avonden beginnen om 18.30 uur met een maaltijd aan de Castricummerweg 8, en zijn open voor alle nieuwsgierigen rond de dertig die aan willen schuiven.

Meer weten? App of mail me dan: 06 48 41 37 96 en dominee@kerkuitgeestakersloot.nl of kijk op onze web site
Wie weet, tot ziens!
Evelien Plaisier

Aanmelden Kent u iemand die ook de nieuwsbrief wil ontvangen? U kunt deze nieuwsbrief dan aan hen doormailen. Men kan zich aanmelden op de web site of via deze link.
Meer informatie over onze gemeente vindt u op  www.kerkuitgeestakersloot.nl