datum en tijdstip 16-04-2024 om 10.00 uur

Voorganger: dhr. M. van der Burght
  Ambtsdrager en lector: dhr. A.J. Tigges
  Organist: dhr. T. Veldkamp

Maandag 14 mei gesprekskring "Geloof en Leven"
Locatie: Het ‘Jeugdhuis’, Castricummerweg 4, Uitgeest
Informatie: Maaike Wattel, tel. 0251-311017

Collectedoel mei
De opbrengst van de collecte is deze maand voor kinderfonds Mamas in Afrika.
In Zuid-Afrika leven meer dan een miljoen kinderen nog steeds in zeer ernstige levensbedreigende armoede. Gelukkig nemen honderden Zuid-Afrikaanse vrouwen verantwoordelijkheid voor deze kinderen en organiseren tientallen projecten om hen dagelijkse zorg, veiligheid en liefde te geven. Zij zijn de heldinnen van de hoop; de Mama’s van Zuid-Afrika waar het fonds naar is genoemd.
De mama richten zich vooral op straat-en zwerfkinderen, aidsweesjes, kinderen met een handicap en straatprostitueetjes met hun baby’tjes.
De mama’s geven ze gezonde voeding, medische zorg, scholing etc.
Als u ook gelooft dat alle kinderen onze kinderen zijn en als u ook gelooft in mamakracht, laten we dan onze liefde voor kinderen bundelen en samen in actie komen.
Kinderfonds MAMAS steunt de MAMAS van Zuid-Afrika
Meer informatie vindt u op onze website.

Aanmelden Kent u iemand die ook de nieuwsbrief wil ontvangen? U kunt deze nieuwsbrief dan aan hen doormailen. Men kan zich aanmelden op de web site of via deze link.
Meer informatie over onze gemeente vindt u op  www.kerkuitgeestakersloot.nl