datum en tijdstip 05-05-2024 om 10.00 uur

Gastvrouw en lector: mevr. D. van Eijkern
 Organist: dhr. H. Kelder

Informatie
De feestelijke Bevrijdingsdag is net achter de rug als wij ons buigen over het verhaal dat bij Hemelvaartsdag hoort. Dat wordt ook een feestdag genoemd, maar is dat wel zo? Jezus die zijn mensen verlaat... is dat niet vooral heel droevig? En hoe zit dat met die wolk, en dat hij terug zal komen?

Collectedoel mei
De opbrengst van de collecte is deze maand voor kinderfonds Mamas in Afrika.
In Zuid-Afrika leven meer dan een miljoen kinderen nog steeds in zeer ernstige levensbedreigende armoede. Gelukkig nemen honderden Zuid-Afrikaanse vrouwen verantwoordelijkheid voor deze kinderen en organiseren tientallen projecten om hen dagelijkse zorg, veiligheid en liefde te geven. Zij zijn de heldinnen van de hoop; de Mama’s van Zuid-Afrika waar het fonds naar is genoemd.
De mama richten zich vooral op straat-en zwerfkinderen, aidsweesjes, kinderen met een handicap en straatprostitueetjes met hun baby’tjes.
De mama’s geven ze gezonde voeding, medische zorg, scholing etc.
Als u ook gelooft dat alle kinderen onze kinderen zijn en als u ook gelooft in mamakracht, laten we dan onze liefde voor kinderen bundelen en samen in actie komen.
Kinderfonds MAMAS steunt de MAMAS van Zuid-Afrika
Meer informatie vindt u op onze website.

Nieuw: Petrus
Begin mei verschijnt het tweede nummer van Petrus, een nieuw magazine vol grote en kleine verhalen van geloof, hoop en liefde.

Misschien heeft u al een gratis abonnement maar hier kunt u het aanvragen