Vergadering kerkenraad

gastvrouw:        mw. A. Wiersma
 organist:           dhr. H. Kelder

Zondag 7 januari 2018, Akersloot
We vieren het begin van het nieuwe jaar met een laatste restje kerst: Driekoningen. Gelukkig staat de kerstboom er nog. We hebben dankzij de kinderen al veel sterren gezien en nu verschijnt die ene ster in een donkere nacht. Hoe zit het met dat duister en het licht? Koningen, wijzen, magiërs... wat zoeken zij?
En wat zoeken wij in dit nieuwe jaar dat nog zo opgerold is als
dat kniepertje waarmee we elkaar alle goeds voor 2018 toewensen?

De collecte van de maand januari zijn voorWe collecteren de maand januari voor het Hospice Huis in Beverwijk
In het laatste stadium van het leven hebben mensen vaak dag en nacht verzorging en aandacht nodig.lees hier verder

Nieuwe bewoners in de pastorie.
 Op donderdag 27 december zijn dominee Evelien Plaisier en haar   echtgenoot Tobias Domenie verhuisd van Amsterdam-Zuidoost naar   Uitgeest. Wij zijn blij dat onze pastorie aan de Castricummerweg nu   weer wordt bewoond door onze eigen dominee. Wij wensen Evelien en   Tobias veel geluk in hun nieuwe woning.

Thema-avond over Zuid-Afrika
Donderdagavond 11 januari om 20.00 uur in de kerk van Akersloot:

Een avond over actualiteit, maatschappij en kerk in Zuid-Afrika. Benieuwd naar de stand van zaken? Nieuwsgierig naar de verschillen met Nederland? Kom dan, luister en praat mee. Een avond onder leiding van ds. Rineke van Ginkel, uitgezonden medewerker van Kerk in Actie. Lees meer op de website.
Voor vragen of aanmelden (niet nodig, mag wel): dominee@kerkuitgeestakersloot.nl

Lezing over iconen

Op zondag 14 januari 2018 houdt Paul  Brenninkmeijer een lezing
over iconen in de kerk aan het Dielofslaantje in Akersloot. lees hier verder