Vergadering kerkenraad

Ambtsdrager: dhr. A.J. Tigges
Gastheer en lector: dhr. K. Boer
Organist: dhr. H. Kelder

Uitnodiging voor de  intrededienst 10 september a.s.

Op zondag 10 september a.s. wordt Evelien Plaisier bevestigd als predikant en doet zij intrede in onze gemeente.
We hopen dat u allen bij deze feestelijke dienst aanwezig zult zijn.
De dienst begint om 16.
00 uur in de kerk in Uitgeest. Er is dan tevens kindernevendienst en oppas voor de allerkleinste kinderen.
Na afloop van de dienst is er een receptie met een drankje en daarna een eenvoudige maaltijd.
Voor deelname aan de maaltijd dient u zich, in verband met de catering,  aan te melden.

Dat kan tot uiterlijk komende zondag 3 september op de volgende manieren:
  - via een intekenlijst in de kerk bij de ingang
  - per e-mail: scriba@kerkuitgeestakersloot.nl
  - per telefoon: Koosje Wiegman, tel. 0251-319171

Startzondag 2017
Zoals inmiddels bekend is de Startzondag dit jaar op 17 september 2017, aanvang 10.00 uur in de kerk van Uitgeest.
In de voorlaatste Samen Onderweg heeft een oproep gestaan voor vrijwilligers, die mee willen denken over de invulling van de Startzondag. Helaas heeft, voor zover ons bekend, niemand zich opgegeven.
Ons voorstel is nu om net als twee jaar terug na de Startzondagdienst een gezellig samenzijn te hebben met een aangeklede koffie.
Voor deze aangeklede koffie hebben wij uw hulp nodig. Wie van u wil er iets lekkers maken voor bij de koffie?

U kunt aan Bert Tigges opgeven wat u wilt maken en voor hoeveel personen het ongeveer is. Dat kan door middel van een e-mail aan: a.j.tigges@hetnet.nl of telefonisch op nummer 0251314392 (graag tussen 18.00 – 19.00 uur.)
Daarnaast denken wij ook na over een gezellige activiteit voor jong en oud. Wat dat wordt zult u op de Startzondag merken.
Wij hopen op een grote response wat betreft het bakken van allerlei heerlijkheden.
Koosje Wiegman en Bert Tigges

Collecte-informatie

De collecte van de maand september gaat naar artsen zonder grenzen.
De  hulpverleners zetten zich elke dag keihard in om wereldwijd medische zorg te geven aan mensen die dit het hardst nodig hebben. lees verder.

Aanmelden Kent u iemand die ook de nieuwsbrief wil ontvangen? U kunt deze nieuwsbrief dan aan hen doormailen. Men kan zich aanmelden op de web site of via deze link
Meer informatie vindt u op  www.kerkuitgeestakersloot.nl