Vergadering Werkgroep Pastoraat

datum en tijdstip 28-04-2024 om 10.00 uur

Speciale Nieuwsbrief PKN Uitgeest-Akersloot 25 mei 2017

Nieuwe dominee voor Uitgeest - Akersloot

Vandaag openen we de wekelijkse nieuwsbrief met groot nieuws; onze gemeente heeft een nieuwe dominee benoemd!

De kerkenraad maakt aan de gemeente bekend dat er op woensdag 24 mei jl. officieel  een beroep is uitgebracht op mevrouw Evelien Plaisier. Mevrouw Plaisier had geen verdere bedenktijd nodig en heeft het beroep direct aangenomen.
We zijn er heel erg blij mee en hebben er alle vertrouwen in dat we met elkaar een mooie tijd tegemoet gaan.

De intrededienst zal voor de Startzondag zijn; van de precieze datum, tijd en plaats wordt u op de hoogte gebracht zodra die definitief vaststaan.

Kerkdienst zondag 28 mei om 10.00 uur in Akersloot
Voorganger: Mw. E.S. ten Heuw
Ouderling: Hr. Tigges. Gastvrouw Mw. van Duijn
Organist: Hr. D. van Egmond

Collecte-informatie
Deze zondag collecteren we nog een maal voor de Stichting Filah.
Ze runnen met vrijwilligers een eetcafé. Er komen vooral dak- en thuislozen maar de deur staat voor iedereen open. Een enthousiaste stichting die goed werk doet. Op hun site vindt u veel informatie daar over. Eetproject Filah

Aanmelden Kent u iemand die ook de nieuwsbrief wil ontvangen? U kunt deze nieuwsbrief dan aan hen doormailen. Men kan zich aanmelden op de web site of via deze link
Meer informatie vindt u op  www.kerkuitgeestakersloot.nl