Nieuwsbrief PKN Uitgeest-Akersloot 3 maart 2017

Ambstdrager is dhr. F. Stark
Gastheer en lector is dhr. E. Dijk
Het orgel zal bespeeld worden door dhr. H. Kelder

Sterk en Dapper ook in de collecte
De diaconie sluit bij de collectes aan bij het landelijke thema van de 40 dagen tijd: Sterk en Dapper.
Elke zondag is er beurtelings een doel dichtbij en de volgende zondag een doel ver weg. Zo zijn we kerk voor de mensen om ons heen die onze steun en zorg nodig hebben. U kunt hier verder lezen over de 40 dagen tijd campagne van de PKN en Kerk in Actie.

Inloopochtend
Donderdagmorgen 9 maart om 10.00 uur is er weer een inloopochtend in de kerk in Akerslooot.

Kring "Diepgang"
Bijeenkomst op donderdag 9 maart 2017 om 20.00 uur in het Jeugdhuis
Deze avond behandelen we de lezing over Verdraagzaamheid door
James Kennedy.

Postma Stichting zoekt vrijwilligers

Bijna iedereen kent hem, de container
achter sporthal De Meet aan de Geesterweg. Hier wordt iedere zaterdag oud papier en karton ingezameld. De opbrengst van de inzameling komt ten goede aan de Postma Stichting die daarmee het onderhoud van onze kerken steunt. Er is behoefte aan nieuwe vrijwillgers voor de inzameling op zaterdagochtend. Wilt u meedoen? (lees verder)

Uitnodiging bezinningsavond
donderdag 9 maart
19.30 tot 21.30 uur Ter Coulsterkerk, Holleweg 111, Heiloo

Thema: Geloven in samen-leven! Hoe we vanuit de kerken verbindend kunnen omgaan met spanningen in de Nederlandse samenleving
Inleider: ds. Jan Post Hospers, medewerker ontmoeting met moslims van de Protestantse kerk. Lees hier de volledige uitnodiging.

Aanmelden Kent u iemand die ook de nieuwsbrief wil ontvangen? U kunt deze nieuwsbrief dan aan hen doormailen. Men kan zich aanmelden op de web site of via deze link
Meer informatie Voor meer informatie gaat u naar www.kerkuitgeestakersloot.nl