datum en tijdstip 05-05-2024 om 10.00 uur

nieuwsbrief 13 januari 2017

Kerkdienst op 15 januari om 10 uur in de kerk in Akersloot
Voorganger in deze dienst is mevrouw G. Bijl.
Marijke Issa is ouderlinge en gastvrouw/lector is Ria van Duijn.
Het orgel zal worden bespeeld door de heer Steenhoek.
De collecte is deze maand bestemd voor het koopvaardijpastoraat.

Kring "Geloof en Leven"
Bijeenkomst op maandag 17 januari 2017 om 10 uur in het Jeugdhuis

Actie Kerkbalans
zaterdag 21 januari zal de actie kerkbalans 2017 van start gaan. Net als bij 116 andere kerken in Nederland gebeurt dit met een speech van een bekende plaatsgenoot en door het luiden van de kerkklok om 13 uur. Bij ons zal dit gebeuren door Jack van der Hoek, gedeputeerde van de Provincie  Noord Holland. (zie poster inluiden )
Vooraf krijgen de contactpersonen de enveloppen voor hun wijk en die zullen ze in de daarop volgende weken bij u bezorgen en weer ophalen.
Natuurlijk zijn alle gemeenteleden van harte welkom om het inluiden mee te maken.

Zondag 22 januari 2017
Levensbeschouwelijke lezing over het Tibetaanse dodenboek

door dhr. P. Zee
Het Tibetaans dodenboek is een serie teksten, die deel uitmaken van een verzameling van honderden stervensteksten. De teksten maken deel uit van de culturele en literaire erfenis van de nyingma-traditie van het Tibetaans Boeddhisme. (lees verder)
In de Dorpskerk aan het Dielofslaantje Akersloot, aanvang 14.30 uur
Toegang € 7,50 inclusief consumptie.
Reserveren is mogelijk  bij:  Koosje  Wiegman, tel. 0251-319171 of via koosje.wiegman@hetnet.nl

Reacties
De redactie van deze nieuwsbrief ontvangt graag reacties. U kunt een e-mail sturen door op beantwoorden te drukken of door hier te klikken.

Aanmelden
Kent u iemand die ook de nieuwsbrief wil ontvangen? U kunt deze nieuwsbrief dan aan hen doormailen. Men kan zich aanmelden op de web site of via deze link
Voor meer informatie gaat u naar  www.kerkuitgeestakersloot.nl