datum en tijdstip 16-04-2024 om 10.00 uur

en lector:        mw. Corrie de Bruijn
Organist:        dhr. Ton Veltkamp

De collecte op 18 december is voor Bartimeüs
Niets of niemand kunnen zien heeft ingrijpende gevolgen. Zeker voor kinderen. ( lees hier verder )

Kindernevendienst in het Jeugdhuis
Kerst in Lego.  Aanstaande zondag is het zover: de Kerststallen worden onthuld. Een aantal kinderen is nog niet helemaal klaar met bouwen, dus we gaan zondag eerst aan de slag. Aan het eind van de dienst zullen we het resultaat van dit harde werken laten zien.

Kinderkerstfeest op vrijdag 23 december om 18.30 uur
Nu alvast een aankondiging van dit jaarlijkse feest. Een feest voor de kinderen, binnen in de kerk, en buiten, bij de grote kerststal. Voor dit Kinderkerstfeest zijn alle kinderen van Uitgeest van harte uitgenodigd.

Kerst-samenzang op vrijdag 16 december
Kaarslicht, dennengeur, een goed verhaal en kerstliederen van toen en nu, om mee te zingen of naar te luisteren...  Dat vindt u in het sfeervolle kerkje aan het Dielofslaantje in Akersloot.
Op vrijdag 16 december a.s. om 19.30 uur is de jaarlijkse Kerstsamenzang, georganiseerd door het Oecumenisch beraad Akersloot. Medewerking wordt dit jaar verleend door Nicoline Sijpheer, sopraan en Yvonne Balder, harpiste.
Na afloop is er warme chocolademelk, thee of koffie met een kerstkransje.
De toegang is gratis, maar een vrijwillige bijdrage voor ‘Artsen zonder grenzen’ wordt op prijs gesteld. U bent van harte welkom.

Kerstboom versierd
Deze week is de kerstboom in de kerk in Uitgeest versierd.
Onder leiding van koster Lukie maakten vele handen daarbij licht werk. De boom staat stevig in een nieuwe voet, gemaakt door Dirk de Lange.
Vanaf zondag kunt u van de versierde boom genieten.

Reacties op deze nieuwsbrief
De redactie van deze nieuwsbrief ontvangt graag reacties. U kunt een e-mail sturen door op beantwoorden te drukken of door hier te klikken.

Aanmelden op de nieuwsbrief

Kent u iemand die ook de nieuwsbrief wil ontvangen? U kunt deze nieuwsbrief dan aan hen doormailen. Men kan zich aanmelden op de web site of via deze link

Web site.
Voor meer informatie gaat u naar  www.kerkuitgeestakersloot.nl