nieuwsbrief 2 december

Nieuwsbrief van 2 december 2016.

Kerkdienst 4 december om 10 uur in Uitgeest.
2e zondag van de Advent

voorganger:   Ds. J.W. van der Straten
Ouderling:      Hr. Maarten van der Burg
Gastheer en lector     Hr. Klaas Boer.
Organist:       Mw. Marjon Kroon.

Bericht van overlijden

Dinsdag 29 november is overleden de heer J.W. Menting. Mijnheer Mentimng is 90 jaar oud geworden en hij woonde in Geesterheem. De uitvaartdienst is op zaterdag 3 december om 11.30 uur in de kerk in Uitgeest. Aansluitend is er gelegenheid tot condoleren. De begrafenis is in besloten kring.

Beroepen nieuwe predikant

Maandag 28 november heeft de beroepingscommissie de werkzaanheden weer hervat. De commissie heeft nog dezelfde samenstelling.

Amnesty verkoop

A.s. zondag staat de Amnestygroep Uitgeest – Akersloot, zoals ieder jaar in december, achter in de kerk met kaarten en kaarsen.
Dit jaar is dat voor het laatst, want de groep wordt per 1-1-2017 opgeheven. Wel blijft na 1-1-2017 de schrijfkring (totaal circa 60 personen in Akersloot en Uitgeest) doorgaan met de maandelijkse actiebrieven.

Dus: neem een goed gevulde portemonnee mee zodat de Amnestygroep voor de laatste keer bij ons een mooie opbrengst heeft.

Reacties op deze nieuwsbrief

De redactie van deze nieuwsbrief ontvangt graag reacties. Onderstaand e-mail adres werkt nog niet en reageren lukt ook niet door op beantwoorden te drukken, wel regelrecht als u hier klikt.