datum en tijdstip 23-04-2024 om 10.00 uur

Organist: Hr. Ton Veltkamp

Er is kindernevendienst.

Toelichting op de dienst

In deze dienst sluiten wij het kerkelijk jaar af en herdenken wij de gemeenteleden die ons zijn  ontvallen. Familieleden zijn hier voor uitgenodigd. Gezamenlijk ontsteken wij kaarsen ter nagedachtenis.

Thealet Bos nieuwe voorzitter Kerkenraad

De Kerkenraad heeft uit haar midden, met unanieme stemmen, Mevr. Thealet Bos gekozen als de nieuwe voorzitter.

Kerstproject “Kerst in Lego”
Het lijkt nog ver weg, maar over een paar weken is het zover: de Adventstijd begint en daarmee ook het Kerstproject. Dit jaar gaan we aan de slag met Lego. Voor veel kinderen een favoriet speelgoed. Wij starten op zondag 27 november. Het hele programma vindt u hier: Lees verder

Donderdag 24 november is de 2e avond van de gesprekskring Diepgang. In deze kring wordt aan de hand van een Human documentaire over het gedachtengoed van Erasmus gesproken. Deze donderdag is het onderwerp: vrijheid van meningsuiting. Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar en u kunt nog aansluiten. Voor meer informatie . Lees hier verder

Ochtenduur op 27 november in Akersloot
Het Ochtenduur is nieuw voor ons, vandaar deze vooraankondiging. Wij kennen reeds lang het Avonduur waarin de cantorij ons voorgaat in de liturgie en gezang en waarin teksten worden gelezen. In stilte luisteren wij en samen branden wij kaarsen. Op deze zondag vieren wij dit als een Ochtenduur.

Reacties op deze nieuwsbrief.

De redactie van deze nieuwsbrief ontvangt graag reacties. U kunt reageren door op beantwoorden te drukken, of regelrecht als u hier klikt.