nieuwsbrief 4 november

Nieuwsbrief van 4 november 2016.

Eerste nieuwsbrief voor onze gemeenteleden en alle belangstellenden.

Wij zijn blij dat we u de eerste nieuwsbrief van onze gemeente kunnen sturen. Deze nieuwsbrief zal regelmatig verschijnen en u informeren over de komende vieringen in onze kerken en over activiteiten en nieuws van en over onze gemeente. Daarnaast willen wij u ook nieuwsitems van de PKN kerken en andere kerkelijke organisaties onder de aandacht brengen.

Deze nieuwsbrief gaat naar alle ons bekende e-mailadressen. Mocht u geen prijsstellen op de nieuwsbrief dan kunt u zich met de link hier onder afmelden.

Natuurlijk willen wij graag zo veel mogelijk belangstellenden. Kent u iemand die ook belangstelling zou kunnen hebben, mailt u de nieuwsbrief dan gerust door. Aanmelden kan met de link hier onder.

Bericht van overlijden
Op 29 oktober is overleden ons gemeentelid mevrouw M Bos-Waagmeester, op de leeftijd van 97 jaar. Mevr. Bos woonde aan de Geesterweg in Uitgeest. Vrijdagavond 4 november is er een condoleance in de kerk in Uitgeest, om 19.30 uur. De crematie is op zaterdag 5 november om 10 uur in Driehuis-Westerveld.

Kerkdienst komende zondag, 6 november
Deze zondag is er een bijzondere viering, om 10 uur in Akersloot. De voorbereiding wordt verzorgd door Mw. Corrie de Bruijn en Mw. Koosje Wiegman. Het thema dat zij hebben gekozen is: Ik geloof....

Inloopochtend.
Op donderdag 10 november is er weer een inloopochtend in Akersloot. De aanvang is om 10 uur.

Kadootjesmarkt.
Zaterdag 12 november is er een bijzondere kadootjesmarkt in het Jeugdhuis. Het is van 11 tot 16 uur, er is koffie en er wordt een bijzonder patchworh-kerstkleed verloot.

Deze nieuwsbrief op een ander e-mail adres?
Als u deze nieuwsbrief op een ander e-mail adres wilt ontvangen of u wilt iemand anders aanmelden, vult u dan hier de gegevens in.